Felanmälan & Ansvarsfördelning
Här kan du som medlem jämföra ansvarsfördelningen mellan förening och medlem innan felanmälan görs. Observera att detta är en generell sammanställning, se stadgarna för att se vad som gäller.
Fel och brister i våra gemensamma utrymmen rapporteras till styrelsen via info@brfsvanensundbyberg.se. Som hyresgäst rapporterar du fel i din lägenhet till samma mail.
Förenklad sammanfattning
Föreningens ansvar
Medlemmens ansvar
Föreningens leverantörer

Fastighetsägarna
Brf Svanen är med i Fastighetsägarna vilka sköter föreningens ekonomiska förvaltning, pantsättningar, överlåtelser och löpande bokföring. Som medlem är det till Fastighetsägarna ni ska vända er vid problem med avier. Mäklare vänder sig till Fastighetsägarna för att få fram en mäklarbild.

Aimo park
Aimo Park bevakar vårt område så tänk på att ha tillståndet tydligt när ni parkerar. Tiden för i- och urlastning är 10 minuter. Vid överklagan kontakta Aimo Park direkt.

Sundbybergs stadsnät
Brf Svanens medlemmar har tillgång till Sundbybergs Stadsnät med ett öppet bredbandsnät som erbjuder både Bredband och Digitala TV-boxar. Läs mer om service, kundsupport samt tjänsteerbjudande på deras hemsida.